Dag 05 – Vad är kärlek?

Jadu vad är kärlek egentligen?

Känslan jag fick när jag fick min lilla Leah på mitt bröst för första gången och när hon alltid skrattade.. Hon är min största kärlek sen har vi
Känslan jag får när älsklingen kommer hem från Norge.. Åhh så härligt.. Bara kunna ligga och hålla om mitt hjärta.. Och för att nte tala om Diva.. Hon är någon av dem bästa jag vet just nu.. hon finns alltid med och givetvis kan jag bli irriterad på henne ibland men det går så fort över..Det är olika sorters kärlek till alla dessa och sen har vi min mamma, och hennes gubbe Torbjörn och givetvis alla mina 3 småbröder, Edvin, Elias och Robin.. Sen älskar jag mina närmsta vänner.. Madeleine, Marie och sist men inte minst Annelie.. Ja det är väl min kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0