Kan passa på att skriva lite mer när jag ändå inte har något att göra..

Jag sitter och funderar på dopet som vi ska ha den 3/7 klockan 13.00! Jag har inte brytt mig speciellt mycket om det och gör det fortfarande inte. För mig kvittar det egentligen om Leah döps eller ej.. Men för min mamma betyder det något och då gör vi så.. Jag har fått massa skit från en människa för att jag valt att ha det med så kort varsel och det gjorde jag för att jag vill ha det överstökat så snabbt som möjligt och Lars har heller inga åsikter om det.. Har bara fått iväg en inbjudan på Lars sida och där fick jag massa skit så jag tänker inte ge ut nån fler till hans sida.. Han få sköta den biten för jag orkar inte få massa skit bara för jag försöker vara snäll.. Aja nu har jag fått vara lite arg idag också..! Men snart går det över en stund då Madde kommer:D
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0