<3

Man kan fortfarande höra att du gråter när jag vaknar.
Det finns ingen gräns hur mycket jag dig saknar.
Känslan av dina små fingrar runt mina händer.
Dina drag som var så små, men jag upptäckte dem en
i sänder.
Du kommer säkert att segla till ett land långt borta.
Varför skulle ditt liv inte bli som andra, varför förkorta.
Herren har tagit mitt barn, men jag är med dig hela tiden.
Finns det något värre ord att höra, ditt barn är avliden.
Ingen kan trösta dig eller sjunga vaggvisor när du ska sova.
Du var för mig en enda stor, varm kärleksgåva.
Dina små tårar kommer att falla varje gång det regnar.
Min bön till dig hoppas jag du hör, den jag till dig tillägnar.
Att förlora ett barn ,min glädje, min kärlek, min stolthet.
En önskan hade varit att se dig när du hade din lekfullhet.
Ingen kan förstå den smärta, eller se dessa osynliga band.
Det är ju så svårt att leva utan att känna din lilla hand.
Man kan fortfarande höra att du gråter när jag vaknar.
Det finns ingen gräns hur mycket jag dig saknar.
Känslan av dina små fingrar runt mina händer.
Dina drag som var så små, men jag upptäckte dem en
i sänder.
Du kommer säkert att segla till ett land långt borta.
Varför skulle ditt liv inte bli som andra, varför förkorta.
Herren har tagit mitt barn, men jag är med dig hela tiden.
Finns det något värre ord att höra, ditt barn är avliden.
Ingen kan trösta dig eller sjunga vaggvisor när du ska sova.
Du var för mig en enda stor, varm kärleksgåva.
Dina små tårar kommer att falla varje gång det regnar.
Min bön till dig hoppas jag du hör, den jag till dig tillägnar.
Att förlora ett barn, min glädje, min kärlek, min stolthet.
En önskan hade varit att se dig när du hade din lekfullhet.
Ingen kan förstå den smärta, eller se dessa osynliga band.
Det är ju så svårt att leva utan att känna din lilla hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0