Okej..

Måndag idag.. Haft en trevlig helg med massa härligt folk hos bästaste Marie:) Igår så somnade jag vid två tiden och vaknade vid sex.. Då låg inte älsklingen kvar vid min sida, han hade åkt till jobbet;( Längtar redan tills på torsdag.. Igår satt jag även och spelade Super Mario, på maries barns NintendoDS.. Fick juh åka och köpa ett eget lite snabbt innan dem stängde.. hihi.. Lill fisen Alicia fyller år också så jag måste komma på en present till henne.. Men sen är det inte säkert hon får ta emot nåt för sin mor.. Men men det får väl ligga här och vänta på henne iaf... Saknar faktiskt den lille skitungen:P
Idag var jag med min käre granne Annelie på vargöns järnhandel och hittade massa skojjigt.. Lite scrap och lite småplock att ha på hyllorna.. Har försökt få kontakt med en kurator nu också i Vbg men det verkar faan hopplöst.. har ringt säkert 3ggr om dagen förra veckan.. Man skulle spela in på tel svar så skulle dem ringa upp... Men ICKE!! Kan det vara så att Sundsvall är bättre på det? Ska pröva ringa henne imorgon.. Polisen ringde min ang obduktionen också.. Hon skulle skicka ner papperen så då får vi se och göra slag i saken och anmäla den djäveln!!

Men men nu ska jag försöka sova... Bättre att börja nu så kanske man somnar i någorlunda tid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo tjejen!! Hoppas allt är bra.....Du får väl hela protokollet från obduktionen. För att få det måste man skriftligt begära det annars får du bara en sida. Så fick jag göra med Thomas obduktionspapper....Hör av dig om du funderar på nåt!! Kram, Carina

2010-09-18 @ 21:55:18
Postat av: Evelina

Ne Carina fick bara ett papper.. Men jag ringer dig så får du tala om hur man gör:P Kramar

2010-09-23 @ 00:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0