Mammas idé..

Jag yckte den lät ganska bra.. Med nån månads fundering.. Eftersom vi inte år hjälp av sociala eller kommunen till begravnings kostnaderna så tänkte vi att eftersom jag har ett par facebook vänner och några som läser min blogg.. (skrev detta som status på facebook igår men valde att ta bort det och skriva här istället) Tanken var då att om alla sätter in lite pengar på mitt konto 1krona är bättre än inget! Så kanske detta blir överstökat.
Sätt då in det på:
Evelina Lyrén
Handelsbanken
Clearing: 6345
Kontonr: 458 345 458
Och om det skulle bli mer än vad som behövs så
skänker jag det som är över till Spädbarnsfonden.

Kommer att skriva allt jag fått, inte från vem eller hur mycket
men det totala samt hur mycket det är som behövs så ingen tror att jag lurar dem..




Kommentarer
Postat av: Också en mamma

Bra idé Evelina, hoppas att många läser detta och hjälper dig. Du borde inte behöva kämpa gällande detta också efter allt du gått igenom. Jag har satt in en liten slant på ditt konto. Hoppas att andra gör detsamma... Många bäckar små...

2010-11-24 @ 15:40:30
Postat av: Johanna

Hej Evve.

Jag har nu satt in en liten slant på kontot. Hoppas att det hjälper en liten bit iaf.

Jag hoppas att du mår bra trots omständigheterna. Tänker på dig!

Kram

2010-11-25 @ 22:27:38
URL: http://jruna.blogg.se/
Postat av: Ewe

Hur går insamligen??

2010-12-03 @ 13:18:46
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0