Liseberg och annat skit:)

I förrgår (Lördag) var jag och Madde på Liseberg och åkte massa karuseller och hade skoj.. Men dagen började med att jag hade beställt och betalat för tågbiljetterna, och jag ställde både min och Maddes klockor. Madde vaknade men hon gick och lade sig igen för hon trodde jag skulle väcka henne.. Det gjorde jag inte så vi sov över och fick brottåm till nästa tåg och bara hoppades på att konduktörren skulle titta snabbt på sms biljetterna som vi hade, det gjorde han, så vi kom  med tåget:) När vi väl kom fram så hade vi riktigt roligt och gick på spökbaren och drack lite öl.. Så såg vi några killar som kom med Tequila och då blev vi så sugna på de... Mmmm gott var det..(Lars var hemma med Leah) Vi gick och åkte en karusell hela tiden mellan "snapsarna" Den sista tequilan tappade Madde så det blev glas över hela golvet.. Då var det nån farbror som tyckte synd om oss så han bjöd oss på en tequila rose var och två daquiri frozen strawberries (stavas?) Sen kom helt plötsigt två väktare in dit på baren och säger att vi måste följa med därifrån för vi får inte vara kvar inne på Liseberg.. Vi hade verkligen inte gjort något och det sa dom med så jag föstår inte varför.. Men har hört mycket tok om väktarna på Liseberg.. Men iaf så följde dem oss till skåpet där vi hade lite saker och sen mötte dom upp nya vakter som skulle följa oss till utgången, sen såville dom veta att vi tog oss hem så jag säger till dem att ringa Lars och det gjorde dem givetvis:) Lars förklarade då att vi hade skjuts för hans son Johnny är på väg.. Vet ej vad klockan var just då men den kan inte ha vart mer än 21.30.. Madde spran iväg och skulle köpa cigaretter.. Hmmm fanns inga men hon hittade en pizzeria.. Så vi gick dit och fick låna en telefon så vi kunde ringa Johnny som skulle hämta oss:) Och lite pizza sallad, jag ville ha pizza men dem hade stängt ugnen.. Men fick då tag på honom och skulle åka buss dit där dom var, han och hans tjej.. (Tycker det är enklare att ta spårvagn respektive buss i Göteborg när man ska träffa någon som inte hittar där) Ja så hittade vi varann och jag frågade vad klockan var och den var 03.00.. Så då undrar jag då var tar tiden vägen då man har roligt? Så kom vi hem och somnade ovaggade:)

Madde får äran att piska till ett spöke:)


Madde fick äran att piska ett spöke (Tala inte omför henne att jag la upp denna bild, hihi)


Nu ligger Madde och sover i soffan och Leah sover i sängen, Diva på golvet.. Endast tomten som är vaken:P


Jag, Leah och Diva åker tåget upp till Sundsvall med Madde, så ska Alicia (Lars dotter) också följa med.. Blir roligt men är lite trött på hennes mor och hennes anklagelser så är lite ANTI att ta med henne upp, men det får inte drabba henne såklart, vi kommer ha riktigt skoj om hon är på bra humör och lyssnar..:)

Sen vill jag gratulera min älskade vän Malin och hennes kille Jon som fick en flicka:) Graaaattis:)


Ska springa ner och ta tvätten så jag har nå rena kläder till oss upp till Sundsvall..:)
Hej Hej:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0