Dag 02 – Min första kärlek

Okej.. detta kommer en kvart för sent men min första kärlek.. Ska jag börja från början så var det nog Christoffer Aynsley i 2an eller 3an.. Jag var så kär i honom och han var såååå go.. Men ska man vara lite seriösare när man började förstå vad kärlek var så var det nog Robert Nordstrand.. Han var the one and only.. tyvärr så förstörde jag vårat förhållande med otrohet och lögner för att jag var osäker i mig själv.. Ibland kan jag sitta och tänka tillbaka på vårat förhållande... Jag minns speciellt en dag när han varit hos sin mamma och systrar i skåne och jag varit i Göteborg med mamma så vi hade inte träffats på en vecka.. Han hade tänt ljus i hela huset och lagat värsta middagen.. han var den bästa.. Jag tror att han verkligen älskade mig också.. Men efter alla mina svek så tänkte han om.. (Förstår honom idag men inte då..) Men iaf så började han träffa Amanda och det gjorde jag allt för att förstöra... Det blev inget mellan dem och han träffade en ny.. Vägrade säga till mig vem det var så att jag inte skulle förstöra.. Men jag förstod att det var Elin.. Då sa jag till Robert att Elin är en fin tjej (även fastän jag inte kände henne) hon var helt okej så jag fick hålla mig tillbaka för att hon var en bra tjej som han förtjänade.... Å sen när jag hade bott i VBG ett tag så träffade jag en kille som hete Tony.. Han var också jätte go men han hade brister som jag inte gillade just då.. sen träffade jag Lars min älskling.. (Vi kände varande i 2,5år innan vi ens rörde varanda..) Han och jag vi kompletterar varandra och jag älskar honom så fruktansvärt mycket.. Och han är pappa till vår avlidna dotter.. Jag älskar den karln! Han är mitt allt..!!  Han finns alltid där för mig som jag finns för honom, han är verkligen världens bästa!


Denna människa på bilden är den bästa som finns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0