Lite mer bilder...

Första bilden tagen på vår prinsessa



Sista bilderna på vår prinsessa i livet (har ett kort där hon ligger i kistan också men jag besparar er det för jag vill inte se det själv, tog det för att mamma ville se det)



Bad i långsjön på söndagen. Här sitter hon med plastmoffan:)



Dessa bilder är från klockan tre på söndag natt då jag hade valt att väcka henne för lite mat..
Åt nästan inget och somnade om så här..
Sen vaknade hon för lite mat vid 6,7 tiden och sen nästa gång jag vaknade så var hon livlös:(

Kommentarer
Postat av: madde

blir så ledsen att man ska behöva drabbas av detta :/ :( kan inte alls föreställa mig hur det känns!

såg att hennes blodvärden var väldigt låga..mena mina bruka ligga på 124 och då är dom bra..man tycker hon borde vart supertrött hela tiden ju :(

hoppas ni får mer svar!

kramar från oss

2010-08-03 @ 14:27:24
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fy vad jag tycker synd om dig.. sånt här borde bara inte få hända.. det är så förbannat orättvist, jag blir gråtfärdig bara jag tänker på dig!! Vad söt hon är Leah, hon såg ut att vara en så frisk och nöjd bebis ju..

2010-08-03 @ 17:33:46
URL: http://emelienorin.blogg.se/
Postat av: evelina

Men hemskt!! Hon ser heeeelt frisk ut, hur fan kunde det gå så fel. Förbannad blir man att idioten till läkare inte kunde kolla noga även fast jag vet att man inte ska försöka rädda ett barn som drabbas av "plöstligt spädbarns död" iom att dom blir såå skadad. Det var Björn stjernsted som berättade det för mig, MEN nu vet jag ju inte alla anledningen till varför hon gick bort,säkert inte ni heller, jag HOPPAS verkligen att ni får svar!!!

2010-08-03 @ 17:55:51
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Adel&Malin

Beklagar djupt den sorg du upplever,kan inte ens tänka oss smärtan du går igenom..

Blir tårögd då vi läser dina rader speciellt med tanke på att vi nyligen blivit föräldrar själv..



Hoppas att din prinsessa nu vilar i frid!!

2010-08-04 @ 14:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0