Hmmmm....

Jag beundrar människor som förlorat sina/sitt barn.. Hur går man vidare i livet..
Okej, innan leah kom till världen var jag alltid ensam på veckorna.. Men jag vigde mitt liv till min lilla tjej.. Jag förstår verkligen inte hur "gud" kan vara så jävla grym och elak? Nettan sa en sak idag att den gud älskar dör tidigare än den som är "djävlig"..
Kan nog vara någonting i dem orden...Men varför, varför, varför, jag önskar det vore någon annan... Men ändå inte, jag önskar inte ens Jacke detta (min värsta fiende) eller min bror, jag vet inte hur jag ska hantera jacke, han har alltid varit som en bror men han är ett svin och jag kommer aldrig mer att ställa upp för den människan.... Ska häma Madde i Sthlm i morrn så ska vi åka till mastiff studio:D  Får jag hoppa? -jag vill.. Rykterna gr i matfors att jag kvävt min dotter och det har jag ej.. Finns två människor jag kommer att anmäla för förtal.. ..




Har suttit hos Marie och scrappat halva veckan och hon är å goo.. Hennes barn likaså... Åh vad goa dem är..



Ne godnatt


Kommentarer
Postat av: Tova

Matfors rykten ja men det va ju ovanligt. Tycker hemskt synd om dig för det som hänt. Du är stark som tar dig igenom det!

2010-08-13 @ 00:36:47
URL: http://phetaste.blogg.se/
Postat av: ewe

Haha skämtar du??säger dom så?sjuka människor finns tydligen överallt..

2010-08-13 @ 22:20:57
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Maja

Skämtar du? Tror folk de på allvar?!

2010-08-18 @ 08:45:45
Postat av: Evelina

Folk och folk, Jacke och hans vänner..

2010-08-18 @ 12:53:39
URL: http://evelajnoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0