Det blir mest


sorgliga saker att skriva om hela tiden för det är endast det jag känner, bara sorg.. Eller bara och bara, jag kan väl skratta och ha roligt också men ändå finns sorgen i mig hela tiden. Mitt hjärta är liksom trasigt, det gör ont i bröstet hela tiden, en konstant svidande smärta.. 



Fick just reda på en sak som gör mig lite sur, hon kommer förmodligen inte säga något till mig heller.. Hon är så dum, hon skulle juh hålla sig därifrån!! Men det är hennes val, inte mitt. Men tyvärr så är dom inte bra för varandra..





Nybadad sessa, myser:) Hon hade precis kissat i mitt knä också min go gummsa:)




Imorgon blir det The baseballs med Marie och Carin och säkert massa fler:) Så skoj det ska bli:D



Börjar fundera på varför jag har brörjat skriva en massa och kom på det att det är för min egen skull, för att jag ska kunna få ur mig det jag behöver utan att öppna munnen.. Men vissa saker kan man väl kanske inte skriva heller.. Eller äsch skit samma jag skriver vad fan jag vill i min blogg..





Kommentarer
Postat av: Mamma 2010

Du skriver precis vad du vill i din blogg..Bra att du skriver av dej vi som läser och kommenterar vi är dina stöttare ska du veta,,,,kram på dej din kämpare

2010-08-04 @ 19:01:47
Postat av: evelina

Ja man skriver exakt vad man vill, vill inte folk läsa kan dom ge fan i att gå in på bloggen :)

2010-08-04 @ 22:30:43
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0