Dagarna bara går och går..


När mamma och resten av familjen kom ner hit så campade dem utanför min balkong.. Sa att dom kunde sova inne men det ville dom inte göra. Så dom campade utanför mig..:) Första dagen mamma &co var här så skulle jag Med Marie Carin och några fler ner på sanden och se/lyssna på TheBaseballs.. Roligt tycker jag att vi hade, men just när man hade som mest roligt så ville polisen ta hem mig till sitt, skämtåsido Tog mig typ vid ett och släpptes vid tre, kommer ihåg allt men inget minne när jag skulle gå ut därifrån, från polisstationen.. Kom till torget i thn och där satt EN karl och jag började småprata med honom och tillslut säger han att han väntar på skjut till Frändefors.. Jag fick åka med och dom räddade nog min natt..
Vi fiskade kräfter och bara mös resten av dagarna dom var här.



Sen skulle alla åka på Söndagen, så nu sitter jag här med Diva och lilla kissemissen och bara tänker på allt konstigt.. Sjuka drömmar har jag fått sen min dotter avled..  Har varit uppe hos Marie både igår ocg idag.. hon har så mycket roliga scrap grejjer så i det rummet kan jag sitta utan att veta vad klockan är då han kanske redan är trött på mig och hoppas jag snart ska dra..:) Men väl hemma igen är det så tomt.. Jag vill gå runt och vagga min bebis och bara hålla i henne... Åh vad jag saknar mitt <3 och Madeleine också men den gottar sig i Rom:/ Önskar jag kunde hålla dig en sista gång. Mamma Älskar dig hjärtat <3





När Madeleine kommer hem så kommer hon att bli förbannad på mig eftersom jag anmält henne till ett tv program..:) Så när jag hämtar henne på flyget så ska vi dit på intervju:)
..
Ska sova nu.. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0