Ännu en dag..

Vet inte vad jag ska göra med mitt liv.. Jag saknar min bebis.. Min Leah.. Hon blev juh mitt allt när jag fick henne.. Nu då, vad har jag kvar.. Givetvis har jag alla som jag hade innan och några till men tomrummet är ännu större än vad det någonsin varit.. Det är väl så det ska vara men jag orkar inte, jag orkar verkligen inte.. Jag vet inte.. Men nog om det..





Idag tvättar jag och lyssnar på Filips skönsång.. Han är så söt och go.. Fick ett sms utav älsklingen i morse där han skrev att han kommer hem tidigare idag så vi hinner ses innan vi åker bort.. Ingen blev gladare än jag:)

Jag ska åka bort pga hans ex som han har en dotter med tycker att jag är så hemsk mot deras dotter.. Hon får tycka vad hon vill..

Lars har lite problem med alkohol.. Men när vi flyttade ihop så blev det mycket bättre.. Vi tar en dag i taget och han har verkligen tänkt efter, Men när jag inte är här och styr upp allt så har han en tendens att falla tillbaka och det kommer han förmodligen att göra nu också, tyvärr.. Tycker så synd om hans dotter, för att hennes mamma inte inser hur mycket hon förstör för sin dotter. (Menar inte att hon är elak mot henne fysiskt eller medvetet) Men hur pratar man med en människa som går med skygglappar och vägrar inse att felet inte bara sitter hos andra..? Jag blir så arg att jag kanske häver ur mig elaka saker.. Men hon har anklagat mig tillräckligt.. Jag kommer aldrig att lämna Lars pga den "klimakterie kossan" även om hon jobbar på det..  Det är mycket annat också med den människan som stör mig men det får vara osagt..



Aja nu ska jag tycka synd om mig själv lite för att jag är snorig efter badet på skara sommarland:/
Hej hej..


Kommentarer
Postat av: som tror på jesus

varma kramar till vad kan man säga till nån som dej min bror miste sin dotter hon var 9 månader hon dog på natten han är kristen han blev narkoman han orkade inte hans histora är lång men han blev arg på sin syster han hatade mig och gud men nu har det gått över han hatar inte mig utan älskar mig hoppaas att du har en bibel det hjälpte min bror fast han hatade mig den syster som fanns hela tiden hans hat gav han till mig annars hade han varit död idag jag vill säga att du är väldgt stark din dotter är hos gud hon var för värdefull för denna värld jesus är räddnngen

2010-08-19 @ 23:36:11
Postat av: kristen

det du går genom är det inte många som gör tänk att du klarar detta det är det inte många som gör dn dotter finns i dtt hjärta jag kan nte skrva bokstaven i jag ber en bön med bror inatt tack jesus att du lyfter av allt hat låt denna flcka ta emot dej stt hjärta låt allt hat bara få ge vika

2010-08-19 @ 23:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0